Sunday, April 03, 2005

Stefan Dinu- un fel de Dobrica al clubului nostru

O emblema a clubului nostru va pleca in curand de la echipa...Un atacant a carui sut surprinzator ne-a asigurat promovarea in 5 in cel memorabil derby de acum 2 sezoane contra puternicei echipe Coppers,golul lui practic a adus linistea in liga.Dealtfel a reusit nu mai putin de 15 goluri in acel sezon devenind totodata golgheterul seriei...Un excelent executant de penalty si un om de o onestitatea extraordinara...iata-l pe Stefan Dinu.Surpins de decizia de a renunta la el,iata ce a declarat: "Ii multumesc managerului Vladut Volintiru pentru sansa de a fi jucat la aceasta echipa,o sa-mi fie dor de glumele lui Eugen Manta,o sa-mi fie dor de George(nr. Boiangiu),o sa-mi fie dor de centrarile lui celuilalt Georgica(nr.Dobrogeanu),la revedere tuturor".La revedere Stefan...nu te vom uita!

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dar unde pleaca saracu' Dinu ?

Pun pariu ca aici e mana lunga a "crudului manager". Mi-e greu sa cred ca jucatorul ar fi vrut sa plece din proprie initiativa de la echipa care l-a consacrat...

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

pardon, "cumplitul manager", nu "crudul manager", am gresit epitetul...

1:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Am avut o discutie personala cu acest Dinu... Se pare ca la mijloc s-ar afla obscure interese financiare al "cumplitului"...

1:51 PM  
Blogger Marv said...

Totusi avem si noi interese financiare,un plan cincinal de realizat,deci...te rog frumos.

3:07 PM  

Post a Comment

<< Home