Wednesday, January 03, 2007

[...Mic intermezzo ...]

Va intrebati probabil,dragi cititori, de ce reporterul nostru nu a difuzat inca si a doua parte a reportajului...Ei bine nici noi nu am stiut nimic legat de el pana acum 2 ore ,cand intr-o stare fizica ,emotionala si psihica precara a revenit in biroul albastru si mi-a pus in mana urmatorul manuscris:


M-am trezit in dimineata de 7 decembrie ...Amintirile legate de noaptea trecuta imi erau tulburi,franturile legate de bauta cu Sinaitis,Tikki si Mikko Rinnekangas,cu ocazia victoriei din cupa impotriva amatorilor de la FC Bihor,de abia incepeau sa se adune.Cum m-am trezit ,m-am indreptat spre baie ,apoi am pus niste apa sa-mi fac o cafea.Imediat dupa am realizat ca...o voce necunoscuta isi manifesta naduful legat de inutilitatea acestei vieti:"...ca sa nu vorbim ca nu am mancat de vreo doua zile salam!o firimitura aici,o firimitura acolo de paine...ma zbat zi si noapte si apare un gringo din ala imens si imi ia toate rezervele.Pai Cornele tu stii cativa copchii o facut nevasta? Ei bine acum am 32!pai ce le mai dau eu de mancare?""Grogy tu esti un luptator,sigur te descurci,prin cate belele ai trecut tu,mai ales dupa atacul chimic...mai tii minte cum sfidam noi viata si veneam pe teava aia galbena...cati au facut din astea?Era de ajuns sa se deschida lumina ca toti fugeau ca disperatii,se calcau in picioare larvele alea lesinate,si culmea ca atunci tocmai de a dracului erau prinsi de creaturi.Noi suntem otel...ia uite-l pe fraieru ala mare cum se uita chiar acum la noi...de parca ar intelege ce spunem,sa vezi ca il doare si pe el undeva,nu o sa faca nimic"Trecand peste socul initial am facut o constatare incredibila...nu stiu ce bausem cu o seara inainte dar gandacii aia mici VORBEAU,ba chiar ma lua la misto...si nu erau singurii.Pe masura ce imi intreptam privirea prin diverse colturi ale incaperii,diverse voci de diverse nuante si tonalitati se avantau asupra urechilor mele surprinse.M-am gandit sa profit de situatia creata asa ca am intrat in vorba cu fiecare dintre ei si am ajuns la urmatoarele concluzii privind viata celorlalti locatari(cei drept clandestini) ai bucatariei mele,iar pe alocuri cu privire la fotbal si la echipa:

de la gandacul Grogy:
nu e nimic gresit in a lasa firimituri pe masa...facand asta in fiecare masa si eventual in fiecare seara gandacii mici si cei mari vor avea mancare mai mereu,vor fi fericiti si vor iesi din ceea ce mai rar,eventual unii dintre ei se vor ingrasa si oricum nu vor mai avea loc sa iasi prin crapaturi.Nemaivazandu-i imi va creea o stare de multumire.

de la gandacul Cornel:
Gandacii nu sunt murdari,le pasa de igiena personala dealtfel au bai,apeducte,canale.

de la sobolanul Marcel:
Prejudecatile oamenilor legate de aceasta specie sunt arhicunoscute.Dar oamenii uita caci fara sobolani nu am putea sa apreciem viata la adevarata ei valoare.Practic pisicile ar fi pe undeva inutile si s-ar ingrasa poate cat oamenii si bineinteles avand avantajul ghiarelor i-ar putea chiar ataca,pisicile in sine,in opinia lui Marcel,sunt sursa raului.Deasemenea Marcel considera ca echipa noastra are nevoie de un "sobolan" ,o persoana scarboasa si aparent inutila,dar puternic si solid,care i-ar face scarba adversarilor si astfel i-ar face sa piarda din placerea jocului.

Furculita Ina si cratita Gina:
cred ca echipa noasta nu e indeajuns de "gatita".Pe undeva sosul folosit la meciuri e de o proasta calitate,ceapa nu e deajuns de prajita,poate unii dintre jucatori ar trebuie lasati la fiert mai putin.

Bobul de piper Ernesto,purtator de cuvant si presedinte al asociatiei "P.I.P.E.R" (Protoculul Intern al Piperistilor Evoluati si Reintregiti):
dispretuieste anul 2007,considera ca lucrurile merg pe o panta negativa si doar prin sacrificiul fratilor sai lucrurile isi vor reveni la normal.
[...]
Bineinteles ca asta e doar o parte poate nici macar semnificativa din discutiile avute.Tot ceea ce stiu e ca ziua mi-am petrecut-o in jurul acestor fiinte.A doua zi lucrurile revenind la normal...cu o mica precizare ce-i drept: data in calendar[...]

Labels:

3 Comments:

Blogger Nic said...

Te felicit. Sper sa nu te superi, dar remarc o crestere semnificativa in siguranta penelului si in originalitate fata de epoca trecuta (repet, nu o lua ca pe ceva rau). Sa fie intr-un ceas bun!

10:35 PM  
Blogger Nic said...

Da, l-am recitit, e cu adevarat o capodopera.

10:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hm, caracteristic tie acest stil, al varsatorului dealtfel, cand mai vedem un astfel de articol?

2:01 PM  

Post a Comment

<< Home