Wednesday, April 22, 2009

Deci sa ma explic

Intr-o seara ciudata de martie aparent, mi-am facut blog pentru ca eram pasionat de nemuritorul hattrick cat si alte numuritoare si mancatoare de timp jocuri online.Si asa, si altfel si a fost bine, o vreme, ca apoi m-am plictisit si de hattrick si de restul de chestii cu dat clicuri.Dar au ramas niste cuvinte, si eu le-am lasat si ramana.Dar gata.

De acum vom face un blog despre alte chestii , cat mai multe asa, voi scrie multe prostii, sau nu voi scrie nimic, oricum, ceva ceva tot voi scrie.Si cam atat, restul sa-l lasam sa vina si sa ne cuprinda.Multumesc la cei care mi-au zis ca este potential, desi eu zic ca nu e, ca-s mai pesimist.

Labels:

1 Comments:

Anonymous aiurea-n tramvai said...

Dragut, suna asa inocent si timid modul tau de a scrie.

9:44 PM  

Post a Comment

<< Home