Friday, August 26, 2011

The truth

haha, te-am păcălit. public imaginar care eşti. credeai că am să scriu ceva deştept în engleză. sorry. no can do.

Ok, adevărul e că m-a lovit. cum să scrii chestii serioase pe blog? adică de ce ai face asta? să scrii propoziţii coerente... chestii care se leagă. poate chiar lucruri din care să faci bani. de ce să faci bani? ce să faci cu ei? să-ţi cumperi alte chestii serioase? cum ar fi o greblă? o casă? nu! pe blog tre să scrii aiureli. blogării. blogăţele. bloguri. cum să iei în serios în blog?

Eu ştiu că fac greşeala asta, de multe ori încerc, mă chinui să scriu lucruri serioase, chestii, de viaţă, de moarte, de principii. totuşi nu iese nimic serios. din fericire. poate ar mai fi ceva stadii de degradare de atins.

Tot din fericire ştiu pe cineva care nu face asta. şi e o femeie. poate eu mă cred vreun scriitor? vreunul care are o super idee de roman poliţist dar spiritual şi în acelaşi timp şi sexy şi cu război. nu. refuz. adică aş vrea să scriu o carte frumoasă şi cu multe desene. desenele în mintea mea bineînţeles. am o minte colorată. dar poate am spus prea multe deja. stai. mi-a revenit somnul. revin mâine, posibil să şterg marele articol. dacă nu uit.

ps ştii, cam ăsta e felul în care se distrează indivizii care au prea multe idei într-o dimineaţă de marţi după ce s-au trezit dintr-un somn. hai că nu-i rău deşi e şi bine. pe de altă parte, dacă din întâmplare cineva care chiar există vede asta, atunci e posibil să am o problemă. Ar putea lua lucrurile prea în serios şi să-mi dea o replică semi-acidă-semi-doctă care ar transforma actualul articol într-unul serios şi cu sens. aş putea compara asta cu the impending doom din anul 2012 sau cu mai reala ameninţare ca un meteorit să lovească terra sau vreo rasă de extratereştri hi-fi, ofticaţi şi aroganţi să ajungă pe terra şi să ne trateze cam cum tratam noi acum câteva secole continentul african. plus că ar trebui să corectez şi greşelile gramaticale, inerente pentru un fost african. sau extraterestru.

1 Comments:

Blogger imokenstein said...

african oftican ai fost...oftican ramai :D
hai cu lucruri serioase luate in deradere! daca nu poti rade de ceva...cum pot sa respecti acel lucru?

7:33 PM  

Post a Comment

<< Home