Saturday, September 25, 2010

Let's do it Romania

Eu sunt din Iaşi şi salut cu multă căldură chestia asta, la noi sunt mulţi oameni ignoranţi şi trişti care de atâta tristeţe aruncă gunoaiele pe unde pot. Mai ales pe spaţiul verde din spatele blocului meu. Am găsit multe chestii acolo şi tot găsesc.Pentru mine, e un Let's do it în fiecare zi.

Apropo de asta, am o vecină pe facebook care cică a dat like la chestia asta cu Let's do it. Ea stă la 9. Din apartamentul lor au ajuns pe iarba din spatele blocului mucuri de ţigară, facturi şi alte chestii, care mai de care mai interesante.

Mă întreb, oare, cu ocazia evenimentului ăsta, o să vină în spatele blocului şi o să strângă?

1 Comments:

Blogger imokenstein said...

nu bha,diana nu o sa vina sa stranga nimic pentru ca ovidiu le arunca.si a vrut sa mearga la eveniment dar eu am avut o problema si l-am pus pe el sa fie de munca...si nu s-au mai dus :D
love meeeeeeeeeeeeeeee
si raspune in pila mea la telefon ca sun de 2 zile ampulea....

2:32 PM  

Post a Comment

<< Home