Friday, April 24, 2009

Tot de la 1 la 0

Noul super hi fi mega contor al traficului pe maretul meu blog arata 000...00001!Absolut ingrijorator.Nu de alta dar ma bazam ca vor fi 2 vizitori.Deci dragi telespectatori si urmatori infocati ai acestui jurnal de mare efect asupra lumii contemporane va invit cu insistenta sa dati sfoara in tara.Eu care este, scriu aproape zilnic pe blog si simt nevoia sa fiu aplaudat pentru asta.

Absolut dezamagit de faptul ca totusi nu ma va aplauda nimeni pana maine dimineata, nu va voi povesti despre vulpea de la vatra dornei.Sau mai bine spus spiritul ei.Deasemenea, va anunt, conspirativ ca sunt urmarit.Si ca sa fie total manelistico-egoista postarea asta va anunt ca am mancat a doua oara in 10 ani la mc-donalds si chiar un diabolic shake care contine nu mai putin de 500 de calori si un big mac care mirosea a carton.Stiu, va simtiti invidia patrunzand in oase.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Ana said...

Ce e cu vulpea nene Vladimir?

9:12 PM  
Anonymous all_ex said...

a nu se lua traficul in considerare pentru mai putina presiune. :) cititorul mic, rar, dar bun e cea mai de calitate specie. si e si pe cale de disparitie.

11:52 AM  
Blogger Marv said...

Silvia are de 300 de ori mai multi vizitatori ca mine, e absolut rusinos ce se intampla.

12:56 PM  
Anonymous imokus said...

lasa frate voli..daca vrei se rezolva :)

2:14 PM  
Blogger Dana said...

Ca sa ai vizitatori, e nevoie de informatie bine structurata si care sa faca cu ochiul :P, mi-a facut cu ochiul vulpea, nu continui?:)

3:29 PM  

Post a Comment

<< Home