Wednesday, April 22, 2009

De la 1 la 0

Ok, cei care nu vor sa auda de jocuri, poti sa dea skip la postarea asta.
Mai ales ca nepricepandu-ma la chestii noi, la cautat chestii interesante si surprinzatoare, nu stiu nici sa pun poze asa ca am sa prezint o chestie veche, tocmai din 92, cu care mi-am consumat aproximativ o ora azi(si multe ore in frageda pruncie) si apoi m-am simtit vinovat ca deh am luat-o in barba si m-au dat afara de la Newcastle-ul aflat in liga a 2a, in loc sa invat ceplusplus si sa fac un program in care newcastle sa castige mereu.Nu de alta, dar daca as fi invatat ceva programare(si as fi inteles macar in ce limbaj e programat) poate as fi reusit sa imi dau seama cum au facut baietii aia inteligenti de la de mult defuncta Wizard Games of Scotland de au creat primul joc de management fotbalistica la vremea respectiva.Si dupa parerea mea de disperat si fan nemuritor al lor inca mi se pare tare.

Oh wait, am uitat sa spun cum se numeste, cumva Worldwide Soccer Manager 2009 ?aa...nu ci: 1-0(Onenil).Nimic mai simplu, nu? Si aceeasi impresie se mentine pana cand intri in painea de antrenor de echipa virtuala.Daca nu esti bun dupa 4-5 etape, pe un la un fel de simplu ecran rosu (ca in poanta aia cu aia care te pun sa descoperi diferentele dintre doua imagini si iese brusc in varcolac) iti rasare un: "You've been sacked".Titlul te pregateste psihic pentru ce va urma.Daca esti bun vei primi 1 , daca nu vei primi 0.cam ca si in viata.

Ce ar fi foarte tare si foarte naspa la el, pai sa vedem: grafica e de tot rahatul- jucatorii sunt litere(cifre, dolari etc) de exemplu, se poate juca doar in doi cel mult, nici o sansa pentru multiplayer sau lan si in general e destul de dificil si poti fi dat afara mai usor decat daca ai antrena Steaua, ah, si apropo de asta , nu poti antrena echipe romanesti(decat daca promoveaza in superliga), existand doar ligile engleze/scotiene si o superliga.Chestia cu superliga mi se pare tare , si motorul e relativ lipsit de random cee ce il ridica mult in ochii mei, cat si faptul ca la startul jocului, toti jucatorii sunt reali(Van Basten, Baresi la Milan, Papin si Voeller la Marseille sau frfistul Lupescu la Leverkusen si etc) , chiar si cei din echipele romanesti de la Fc Bacau(care da, la vremea aia cica prindea cupele europene) gasesti un Marius Gireada.

Uh, deja am scris cam mult, deci iata de unde il puteti downloada.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home