Saturday, April 25, 2009

Tenis

De la Jim Courier la Marat Safin incoace am fost relativ curios despre cum mingea loveste racheta sau invers.Indeajuns de curios incat sa nu dau cu racheta intr-o minge rotunda galbena(is galbene nu?).Am dat cu paleta in chestii din alea care se fac din penele jupulite de pe gasti saracele, si in chestii din alea smechere care le folosesc chinejii.
Dar m-a ajuns si pe mine, si sunt un sclav al mingii rotunde si mici.Deasemenea sunt fan si al vodcii cu cola, si sa fiu sincer nu stiu exact ce imi place mai mult.Pentru sanatatea acestui post sa presupunem ca as alege mingea cea mica si rotunda.Bun.Ce vreau eu sa sugerez?Ca "everything's gonna be allright"?Nu.Ca daca din cei 5 vizitatori si ardenti, disperati as spune, cititori ai blogului unul e tenismen sa sara in sus si sa ma strige pe nume.

Labels: ,

11 Comments:

Anonymous Cancea said...

Ce ai bre..ca eu citesc cu interes :P si ma mir ca postezi zilnic si de FS nu mai ai timp acolo 2 minutele ;)).

Imi zice dobreanu si cu budea ca te cauta insitent...si nu te gasesc :D (ai draq de inistenti..atat de insistenti incat l-au trimis si pe spionu 007 dupa tine, aka Vicol). Acum cica iti investigheaza trecutu si din astea..sa dea de tine.

Si asta nu e tot..cica te-au lepadat astia de MOD si au venit vreo 2 nebuni (unu budea si altu chucky chean). Macar unu din ei e un nebun frumos :))...ghicesti tu care.

Si..in rest, ce mai zici?

7:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bre, misca-ti si tu curu' ala pretios si intra pe messenger....sau raspunde la telefoanele alea ciudate care te tot cauta :)))

7:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

ma bucur ca ai inceput sa scrii din nou pe blog....incerc sa dau de tine de ceva vreme...daca nu stii cine sunt, well doar atat iti spun Adorian, the special one, rasfatatul tribunelor de la Nesimtirea...vreau sa facem sa renasca spiritul acestei echipe ca pasarea phoenix

7:54 PM  
Anonymous Razvan said...

Oare daca fac spam aici imi da cineva ban :))?

Budea..vezi tata, ca ai uitat sa ii promiti un link-exchange :D..piesa de rezistenta :)).

8:02 PM  
Anonymous Cancea said...

Ah..ala de mai sus e Cancea alias Razvan :D :))

8:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

pai ar trebui sa iti dea mah cineva ban, ca esti praf cu mazare cruda :))

8:04 PM  
Anonymous Cancea said...

Mah...vezi ca acusi ii zic lu Budea sa iti dea ban..pai ce facem aci...injurii gratuite? :))

S-apai (ca sa intru in ton cu talentul artisitic a lu' Budea) tu vorbesti michele (ca sa il parafrazez pe jiji)..care ai devenit hartuitor..eu in locu lu gaspar te-as da pe mana politiei..si a procuratorii (bine..numai daca te aresteaza vreo politista din aia cu baloane mari).

8:08 PM  
Blogger Marv said...

Vai, m-ati gasit nenorocitilor!

Am predat situatia si in footstar, spre multumirea sacalului de Adorian.Brandul Poli Nesimtirea va merge mai departe, aparent.
Si da , am auzit ca m-a cautat Bogdan la usa, dar nu sunt chiar asa usor de depistat.

O sa va imi para rau de voi, asa ca s-ar putea sa mai apara niste spammeri anonimi prin footstar care sa se ia de moderatori si de debandada-hoatico- spammeristica de acolo.Glumesc.Aveti grija de voi si da, si aici sunt moderator, iar pe cancea deja il am in vizor.

12:54 PM  
Anonymous imok said...

mai baieti mai...da la o vodka cu cola cand mai iesi?
stii ca-mi place cola :))

2:10 PM  
Anonymous Cancea said...

Si eu cand te-am rugat la un teachers...ai zis ca nu te tine..ca alea alea, tradatorule :)).

Gaspar, atata timp cat sunt eu acolo sigur facem din Poli campioana ;). Te invitam sa mai intri din cand sa savurezi succesele alturi de noi ;)

3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

asa bre, sa bagi spammerii aia anonimi, sa-i freci la melodie sacali ca ti-au luat fonctia care trebuia sa fie a ta fo' life :>

9:04 PM  

Post a Comment

<< Home